fiat500-bzs 2011.08.07. 21:28

Egy kis baki...

Származási hely: Fiat 500 - 2011. augusztus 7.

Tegnap autókázás volt tervbe véve, ami majdnem csak füstbe ment terv lett. Történt ugyanis, hogy az autó egyszer csak menet közben lefulladt.... Ilyen még sosem volt. Max nem indult de akkor sem menet közben történt ilyesmi. Szóval meglepett. Gyorsan kiderült, hogy nincs gyújtás/szikra. Épp nem volt nálam multimeter szóval eléggé meg voltam lőve, persze azon túl, hogy az elektromosság, főleg a gyújtás rész, nagyon távol áll tőlem. Minden esetre amit tehettem laikusként megtettem, így lett gyanús az egyik biztosíták, ami elég furán állt a helyén. Megigazítottam, és utána indult az autó egyből, de majd megint lefulladt szinte azonnal. Na mondom, ez még sem csak egy biztosíték gond. Azért megigazítottam, és láss csodát, minden rendben volt. Fura, hogy egy biztosíték, egy "szerintem" elég stabil helyről miként tud csak úgy kimozdulni. A KM óra állás 52369.

Következő feladat, hogy a biztosítékokat ellenőrzőm a gyári adatokhoz képest, és le is cserélem őket új, egységes formára, mert most elég vegyes felvágott képet mutat a csapat. Kíváncsi leszek, mik vannak bent a gyáriakhoz képest.

Az incidenst követően amúgy kellemes autókázás volt Póstelek, majd Szanazug érintésével.

KÉPEK itt: https://picasaweb.google.com/zsbaumann/Fiat5002011Augusztus7?authkey=Gv1sRgCKLNi6in1aj4xwE

A bejegyzés trackback címe:

https://fiat500.blog.hu/api/trackback/id/tr303132502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása