fiat500-bzs 2012.08.30. 22:00

szakirodalom #2

A gyulai bolhapiacon már többször láttam érdekes autóvillamossági és műszaki könyveket. Sikerült is kinéznem magamnak pár kiadást, ezeket ajánlanám a figyelmetekbe.

konyv-02_resize-150.jpg konyv-01_resize-150.jpg konyv-03_resize-150.jpg

konyv-02_resize-150.jpg

Tömösy M. Jenő könyve a Műszaki Könyvkiadó gondozásában.

A kis Fiat 500-asok korából való, jellemzően akkoriban gyártott és alkalmazott gépjármű villamossági megoldásokkal foglalkozik (kezdve az akkumulátortól az önindítón, dinamón és feszültségszabályzón át egészen a gyújtásig és egyéb villamos segédberendezésekig). A villamossághoz személy szerint sosem értettem igazán, bár mindig is érdekelt. A könyv segítségével egy Fiat 500-as villamos rendszere vélhetően akár saját kezűleg is elkészíthető egy felújítást során.

konyv-01_resize-150.jpg

Tömösy M. Jenő könyve a Műszaki Könyvkiadó gondozásában.

Az előzőekben bemutatott könyv folytatásának tekinthető, az abban bemutatott rendszerek jellemző hibáival, felismerésükkel és javításukkal foglalkozik ez a könyv. Szerintem szintén nagyon hasznos.

konyv-03_resize-150.jpg

Ternai Zolnán könyve szintén a Műszaki Könyvkiadó gondozásában.

Alapvető járműipari ismeretek mutat be a könyv, úgy összességében ad átfogó tájékoztatást a gépjárművek felépítéséről. Tudomásom szerint nem a pár száz forintos könyvek kategóriája, én is sokáig kerestem. Amikor még nem ismertem, és így nem is szándékoztam megvásárolni, volt hogy 5-6 példányt is láttam 2-3 árusnál, majd pedig csak majd fél évvel később találtam egyetlen példányt, amit így meg is vásároltam.

A bejegyzés trackback címe:

https://fiat500.blog.hu/api/trackback/id/tr524742834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása