Ahogyan tavaly is, idén eljutottam a nyíregyházi találkozóra. Ki sem hagytam volna. Idén lehetőségem volt már csütörtök napközben megérkezni, igaz nem egyből a találkozó helyszínére mentem, hanem Zoli barátomékhoz Levelekre.

A délutáni program ebéd, kávé, desszert majd pedig begurulás Nyíregyházára a rendezvény helyszínére. Elfoglaltuk a szállást és körbejártuk az új helyszínt, mivel idén egy új campingre esett a rendezők választása. A szállás, egy szoba, elég szerény, az ágy borzasztóan "kátyús" volt.

Másnap, mivel még csak péntek volt egy Nyírségi túrát szerveztünk magunknak, Mátészalka, Túristvándi, Szatmárcseke, Kölcse majd vissza Nyíregyháza. Közel 200 kilómétert autóztunk aznap, már sötétedett mire újra Nyíregyházára értünk. Én személyes szerint nagyon elfáradtam, elég nagy volt a hőség is aznap.

A bejegyzés trackback címe:

https://fiat500.blog.hu/api/trackback/id/tr184762469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása